fredag, oktober 06, 2006

Hi! (I'm going norwegian once again, sorry to other-languagers)

Hei, jeg er alene hjemme, det er fredag og verden er ganske perfekt.
Jeg har nettopp spist pizza, har cola, potetgull og kokosboller i nærheten
og internet i gang. Livet er herlig!
Uken har flydd av gårde, leksene er ute av veien og klokka forteller meg at hele kvelden ligger foran meg. Det er da livet er virkelig finfint, nettopp da og nå skal jeg snart se på en musikal og synge av full hals helt til naboene klager og truer med å kaste meg ut. (Nei da, håper ikke det blir så ille)
Uansett, dette innlegget i det baklengse alfabet er egentlig lagt inn kun fordi jeg vil skryte på norsk av at kvelden ser bra ut og jeg håper dette vil tilgis av alle som tilfeldigvis kommer innom og ikke vil høre skryt. Ellers ønsker jeg absolutt alle en flott helg!
Vennlig hilsen Karoline

2 kommentarer:

Hesten Konrad sa...

hei du!
har du det bra?

Karoline sa...

Ja, jeg har det finfint.
Takk som spør :)
Håper du også har det flott!