søndag, september 24, 2006

About Reprise
(This post is going to be in norwegian since I felt like it. And this is my blog
and I can do whatever I want)

Reprise, hvordan beskriver man den. Det er en flott film, med fine bilder,
gode og overbevisende skuespillere og en fin historie. Nå skal det sies at jeg
er en forfatterspire selv og temaet hadde av den grunn lett for å fascinere meg.
Filmen tar opp temaer som kunstnerdrømmer, vennskap, kjærlighet
og mye mer og er effektiv i så henseende. Man kan nikke gjenkjennende
til noen av hovedpersonene Erik og Philips tanker og ideer og filmen
griper om deg fullt og helt. Erik var forresten favorittkarakteren min.
Reprise, hvordan beskriver man den. (Sorry, kunne ikke dy meg,
jeg har en rar humor av og til) Tittelen liker jeg forresten og jeg vil gjerne
se filmen igjen (men da hjemme på dvd uten å bekymre meg for om jeg
knitrer for mye med godteri-papiret).
Uansett, filmen er bra og anbefales på det sterkeste!

Ingen kommentarer: