onsdag, oktober 18, 2006

(This blogs content will be brought in a norwegian fashion to the world from Karoline)

Jepp, nok en norsk dag på menyen. Jeg forvirrer nok dette samfunnet fryktelig med alle språkvariasjonene. I dag var jeg som vanlig på skolen, men nå er jeg hjemme igjen
og det er også hyggelig. Denne dagen har vært helt ålreit og nesten på hakket til å
kalles inspirerende, jeg skrev circa seksti-fem prosent av en ny sang som dere ikke kommer
til å få lese siden den inneholder tanker som fortsatt skal forbli skjult for verden
(ta det med ro, det er ikke noe skummelt)

På mandag spiste jeg lunsj i byen med en jeg kjenner, senere samme dag forvirret jeg
den ene læreren min med å si lykke til med sangskrivinga. (Dette gjorde jeg fordi
han begynte minst elleve setninger med "Når det gjelder" og da jeg lærte om sangskriving
på Danvik lærte jeg at gjentakelser var en god ting i sanger. Dette tenkte jeg på i timen,
som forresten var litt kjedelig, og dermed tenkte jeg at læreren var i gang med å finne
på en sang og derfor ønsket jeg lykke til med sangskrivingen da timen sluttet. Lurer på
om han fortsatt er forvirret? (Jeg er egentlig en snill person, kjære leser, men jeg har noen
rare ideer)

I november skal jeg torturere hjernecellene mine, rettere sagt, jeg skal være med på
Nanowrimo. Det kan bli interessant. (Ta det med ro, jeg skal informere om hvordan det går
her, på denne magiske siden. For ett år siden på denne tiden telte jeg ned mot London-turer,
men nå teller jeg ned til jul og det er lenger å telle. Rett etter jul har jeg storslåtte planer nemlig.

Hvis noen har giddet å lese alt dette er dere fabelaktige og derfor skal dere få et utdrag
fra julegaveprosjektet mitt nå:

Det er en latter i grå gardiner
og skitne kjøkken, slitte skap

For de er lykkelige, barnslig lykkelige,
det er noe sånt som kommer i det uoppsatte,
i det ikke helt perfekte

Jeg skal aldri vaske bort månelatteren
***
Jeg har prøvd å rømme fra rim og la ordene falle mer tilfeldig til rette.
Håper det lyktes...

Vennlig hilsen Karoline

(If reader dearest doesn't understand norwegian,
they can breath out, because I finally write something they understand again.
I care about you too)

4 kommentarer:

Karoline sa...

Oppsettet skal egentlig se bedre ut, det endte opp feil.

Hesten Konrad sa...

Gleder meg til du legger ut sangen din ..
om ikke nå,så senere;)
-ha en finfin dag!

Karoline sa...

Takk i like måte!
Jeg vet ikke om jeg fortsetter på den sangen, men hvis jeg legger den ut så får du nok vite det på et vis. Ha en finfin dag du og :)

Anonym sa...

merseyside appointing hyderabad murky rowing alcon fdugh obtaining dosage packager accurately
lolikneri havaqatsu