onsdag, mars 07, 2007

Jeg fikk plutselig veldig lyst til å blogge om noe selv om jeg egentlig ikke har så mye spennende å fortelle. Jeg så Spelemann på taket i går og det var kult, hyggelig og fint. Flott musikk, gode skuespillere og ellers ganske interessant. Den er ikke like fantastisk som We will rock you
som jeg, selv etter ett og et halvt år, sammenligner alle musikaler jeg ser med. Ellers har jeg vært på biblioteket i dag og det synes jeg er utrolig interessant selv om det nok er uinteressant for de fleste andre. Jeg har altså lånt syv bøker så det var et innbringende besøk :)

Jeg lar det følge med et utdrag fra musikalen jeg en dag skal skrive forhåpentligvis:
***

At least

Aneirin:
At least seven times a week
at least seven times a day
This will last forever,
wishing you would stay

At least seven times a day
thinking of the memories
*
I know well, you had to go,
I know, but still I stay in love,
hoping you remember
***
Jacob:
At least seven times a week,
at least seven times a day
Longing for the summer,
that bright yesterday

At least, seven times a day,
thinking of the memories

Jacob and Aneirin:
Knowing that the memories will last,
dreaming of a summer from the past
Aneirin:
And I know
Jacob and Aneirin:
We're thinking of the memories

Aneirin:
At least seven times a week
at least seven times a day
This will last forever,
wishing you would stay

At least seven times a day
thinking of the memories

Ingen kommentarer: