mandag, mars 19, 2007

Heisann (sorry, english people, I'm in more of a norwegian mood this month)!

Er det ikke rart hvordan en plutselig kan begynne å revurdere alle planene sine, man har kanskje hatt det samme karrierre-målet i åtte års tid og så tenker man at man kanskje skal skifte planer fullstendig. Kanskje det ikke er meningen at jeg skal bli bibliotekar, det kan hende jeg heller bør bli forlegger, dramatiker og librettist (dvs. skrive teater og musikaler) eller dramalærer. Sistnevnte har jeg vurdert ganske seriøst siden lørdag, selv om jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på det før den tid.

Det jeg er fullt klar over er at disse nye tankene mine kommer til å forundre nesten alle som hører om dem, siden det ikke er så typisk meg. Men jeg er ikke like sikker på hvem "meg" er. Uansett så vil jeg ha det gøy og harmonisk og det er førsteprioriteringen min egentlig :)
***
Ellers skjer det ikke noe spennende egentlig. Livet mitt går i sine vante, trygge baner og dagene flyr med lesing, dansefeber og mange underfundige tanker som surrer som fluer i vinduskarmen. Jeg skal lese poesi på poesi-slammen som er på skolen kommende torsdag og gleruer meg som bare det. Det blir spennende og jeg håper det går bra.

Jeg er for tiden veldig opptatt av denne siden, som er et selvsentrert univers skapt av meg om meg: http://bibin.hio.no/~s143465/
Alle lesere av denne bloggen er velkomne til å lese i vei og fascineres av all den uvesentlige informasjonen. Det er antagelig ikke blant det mest interessante leseren min kan finne på, men...
**
Jeg håper alle jeg kjenner har det bra og ønsker en storslått uke til alle og enhver!

Ingen kommentarer: