torsdag, august 23, 2007

Nå har skoleåret vart i litt over en uke og fram til nå har det vært ganske rolig. Jeg har større ambisjoner dette året, nå skal jeg få det til. Jeg håper jeg får meg noen nye venner i år og at året blir utmerket på alle måter. Ellers så leser jeg på Stephen King's "On writing" som er en utrolig interessant bok som jeg nyter ett ord om gangen og jeg leser også på "En romfarers beretninger" som er fantasifull og fascinerende. Dessuten har jeg mange skriveprosjekter nå, forhåpentligvis blir jeg ferdig med noen av dem :)

Ellers spiller jeg mye nintendo og ser litt på tv og leser enda mer. Må få kjøpt meg Mag snart, det er et nytt nummer i butikkene som jeg ikke har enda (Gisp!!!) Har ikke noe spennende å melde, men er tilbake snart. Ha en fin dag alle lesere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg, Karoline! Siden du kommenterte så fyldig på bloggen min måtte jo nesten jeg titte litt på hva du driver med på din egen blogg også. Det virker som om du holder på med spennende ting - derfor skulle jeg ønske du kunne utdype mer! Du skriver jo lengre kommentarer til meg enn du skriver innlegg på din egen blogg! :p

For eksempel den boka du leser. "On Writing". Den høres KJEMPESPENNENDE ut! Fortell om den!

Kanskje jeg syntes den virket så tiltrekkende på grunn av tittelen. Jeg elsker å lese om skriving og forfattere og hvordan de ble forfattere. Jeg fikk altså disse assosiasjonene ut ifra tittelen. Søkte derfor etter en beskrivelse av boka på nettet. Det viste seg at den handler om akkurat det jeg trodde - og i samme sekund gjorde jeg faktisk den spontane handlingen å bestille den! 99,-! Spennende!

Håper ditt neste blogginnlegg er en grunndig reflektert analyse av Stephen Kings "On writing", slik at jeg kan "varme opp" mens jeg venter på at den skal dumpe oppi postkassa mi. :)

Ha en fin kveld du også.
Binka

Karoline sa...

Jeg skal prøve å utdype innleggene mine etter hvert :) Takk for en god ide til hva mitt neste innlegg kan handle om.