tirsdag, april 10, 2007

Nest siste episoden er over nå. Jeg synes at den ene gutten som ikke gikk til finalen skulle ha byttet plass med den ene som gikk til finalen, men jeg skjønner valget på sett og vis likevel. Jeg er veldig fornøyd med hvilke jenter som gikk til finalen like fullt. De er utrolig flinke begge to. Om en uke er det finalen, finalen, finalen! Men da skal vi gå til parene og sånt.

Philip og Alexandra hadde Breaking og Salsa. Jeg trodde Hip Hop og Breaking var omtrent det samme, noe jeg sikkert tok feil i. I Breakingen var Philip og Alexandra samkjørte og kule, men dansen var likevel ganske uinteressant. Salsaen var en sjarmerende og energisk dans og jeg synes ikke Alexandra var så dårlig som enkelte av dommerne sa. Hun visste i hvert fall danseglede og det er også viktig.

Hanna og Eric hadde Wienervals og Locking. Wienervalsen startet veldig kult og teatralsk og var elegant og spesiell helt inn til fingerspissene. Eric var dessuten mye bedre i denne valsen enn i sin første vals. Lockingen var dog en dødskul opptreden. Den hang flott sammen, var livlig og underholdende og var rett og slett stilig fra ende til annen.

Michelle og Bjørn var dagens beste par og hadde Moderne og Cha cha cha. Den moderne dansen hadde hudaktige drakter og var myk, rask og gyngende. Den var veldig spesiell og jeg aner ikke om jeg forsto den, men jeg vet at den var flott og godt danset. Cha cha cha-en var det klasse over. Den var skarp og kraftfull og hadde noe agentaktig over seg.

Dansene var veldig gode i dag og det blir nok en veldig spennende finale.

Ingen kommentarer: