lørdag, april 21, 2007

Heisann. Dette er min første blogg post-dansefeber og det er nesten litt irriterende å ikke ha muligheten til å skrive en helside om hvert program lenger. Men, men... Dansefeber hadde altså finale på tirsdag og min store favoritt vant til min fornøyelse.

Ellers har det ikke skjedd noe spennende egentlig. Jeg har hatt en gruppeoppgave på skolen som ble avsluttet i går, dette ble feiret lett ved hjelp av Cola for min del og annen væske for mine skolevenninner og medfeirere. Uanset var det i hvert fall hyggelig og jeg hyller Cola for å være så simpelthen fantastisk som det er. Ellers har jeg lest litt bøker i det siste, noe som ikke burde komme som en bombe og jeg er i gang med å finne på noe å skrive om, det er noen interessante novelle-konkurranser ute å går :) Dagen har forøvrig vært fin i dag, begivenhetsløs, men fin. Og det er bra.

Sist, men ikke minst vil jeg nevne at jeg har tenkt å starte enda en blogg, men denne skal være på wordpress bare for å prøve noe annet. Denne nye bloggen skal være for anmeldelser av bøker, filmer og lignende og litterær virksomhet på andre måter. Jeg skal fortsatt bruke denne bloggen mye da, men denne blir om det begivenhetsrike livet mitt og om generelle ting. Så det blir denne bloggen om livet og hverdagen og den andre bloggen om selvskrevne ting og anmeldelser. Så snart denne blogg nr. 2 er litt klarere så skal jeg linke til den sånn at mulige lesere med interesse bare kan titte i vei. Ha en ellers fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: