fredag, juni 15, 2007

Så, har det skjedd noe spennende siden sist? Det er det ultimate spørgesmål og svaret er ja. Jeg har vært på Danvikreunion som var kult, forfatterklassekinobesøk som også var kult og jeg har sittet åtte timer på samme tog. Det siste var litt kjedeligere, men det var verdt det. Nå er jeg nemmelig i Stavanger og der er det fint. Jeg besøker onkel Andreas og ser masse DVD, leser litt, shopper litt, koser meg og ser flere DVDer igjen. Det går for eksempel mye i Buffy! Ellers har jeg ikke overholdt ScriptFrenzy-planen i det minste, jeg tror nok jeg skal spare musikaler noen år. Jeg er litt skuffet over meg selv, men ikke mye. Det er tross alt ikke noe ultraviktig som Nanowrimo :)
Nå er det forresten bare litt over en måned til den viktigste datoen i år; 21 juli! Hvis folk ikke vet hva som skjer da, så har de ikke fulgt med godt nok. Jeg kan røpe at det hele har med en bebrillet trollmann å gjøre, det forteller mye... Det er i tillegg under to uker til den nest viktigste dagen i år, altså den 28 juni. Det er en av de datoene som både er uhyre genial og i tillegg er veldig viktig og flott og fantastisk etter min subjektive mening. Ellers er det ikke noe spennende å dele med mine kjære lesere så jeg avslutter bablinga deluxe nå. Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: