torsdag, juni 28, 2007

Hello, dear reader, today my entrance in this blog will be a poem that describes perfectly well why I'm in a great mood right now. The poem is in norwegian, but if I gets extreme amounts of boredo(o)m coming my way, I might make an english version. But that is later and not now and here's the story and then I'll go :)
***
Dette er så fin en dag,
på alle måter flott
Nå er jeg faktisk tjueto
og det er veldig godt
Jeg er så glad som bare det,
i dag er suveren
Og speilet mitt forteller meg
at jeg nå er ekstra pen

Dette er så fin en dag,
i morgen blir også grei
Da skal jeg shoppe i massevis,
jeg blir pengebruker, jeg
Til lunsj i morgen blir det is
i sjokoladesmak
Å kose seg som bare det
er slettes ingen sak

Dette er så fin en dag,
det er den som gjelder nå
I morgen blir nok fin og flott,
men nå er himlen blå
Nå er jeg blid og svært fornøyd,
jeg har fått gratulasjoner
Jepp, verden den er kjempekul,
verdt flere millioner

Dette er så fin en dag
og her er fjerde vers
Jeg tror jeg elsker livet mitt
på kryss og så på tvers
Og om tre ukers tid blir verden
ekstra interessant
Da kommer Harry Potter 7
og krydrer tankegang
***

Ingen kommentarer: