tirsdag, september 11, 2007

Min beste unnskyldning for at jeg ikke poster her så mye lenger er at jeg har fått en blogg på livejournal som jeg ofte foretrekker. Adressen dit er http://pappskalleroman.livejournal.com/ og det er mer poesi og ordmalerier der. Ellers nyter jeg at det er tirsdag for tirsdag er slik en flott dag. Da er det So you think you can dance 3 som jeg digger selv om favoritten min gikk ut allerede i forrige episode, noe som er totalidiotisk. Jeg kommer til å ha fordommer ovenfor deltageren Dominic nå antagelig for han ble på bekostning av Ricky Palomino som var kjempekul. Synd å si det, men sånn er det. Det er Heroes i dag også og det skal jeg jammen meg se på. Gleder meg (den serien er fabelaktig). Og i morgen trenger jeg ikke dra på skolen fordi jeg ikke trenger å ta det faget i år. (Det er en lang og knotete historie, ikke be meg fortelle nå.) Men jeg skal gjøre litt nytte for meg og sette av noen timer til katalogisering, for det trengs nok. Jeg har tenkt å delta på skolerevyen på HiO i år, om ikke som skuespiller, så i hvert fall som sketsjeskribent. Det kan bli artig :) Jeg er ganske fornøyd med livet mitt nå. Det er svært få ting som mangler for at livet mitt blir perfekt i mine øyne og det er masse fint og flott og sånn. Akkurat nå er jeg hos faren min og det er hyggelig også. Lenge leve livet! Ellers har jeg ikke noe spennende å fortelle, men jeg skal prøve å få oppdatert her innen to uker. Til da kan dere pugge alfabetet baklengs eller noe hvis dere føler for det. Jeg skriver det ned her, jeg: Å Ø Æ Z Y X W V U T S R Q P O N M L K J I H G F E D C B A

Ingen kommentarer: