onsdag, august 08, 2007

Det er under en uke til skolen starter igjen (sukk...). Me like ferie! Men det går vel greit, tenker jeg og det redder meg i hvert fall fra kjedsomheten :) Ellers så kan det hende jeg starter en ny blogg i tillegg til denne, siden jeg har kanskje kan få lyst til å starte blogging på nytt med blanke ark. Men jeg kommer ikke til å kvitte meg med alfabetetbaklengs for det er fantastisk.
Jeg skal snart ut i skogen ser det ut til og det blir helt utypisk meg. Virkelig!
Ellers så er det gøy med internett, lesing av bøker, nintendo og repriser av andre sesong av SYTYCD (ingen premie til de som gjetter hva forkortelsen står for, det er litt åpenbart egentlig).
Nintendo DS er fortsatt kult, selv pm jeg ikke spiller det hele tida lengre, det skjer andre ting og.
Men jeg har ikke noe særlig å fortelle, men oppdaterer snart.

Ingen kommentarer: